Verzenden & retourneren

Verzendkosten
Bestellingen boven de € 200,– worden gratis bij u afgeleverd.

Het bedrag dat u betaalt voor het verzenden van uw bestellingen binnen Nederland bedraagt:

  • €  6,95 bij bestellingen van 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm
  • € 13,25 bij bestellingen van 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm 
  • Boven de 30 kilo op aanvraag.   

Wij verzenden al uw bestellingen met PostNL en GLS.
Treft de postbode u niet thuis, dan zal hij een tweede afleverpoging doen.
Bent u opnieuw niet thuis, dan ontvangt u een kennisgeving in de brievenbus en wordt het pakket voor u klaargelegd op een afhaalpunt bij u in de buurt.


Uw bestelling verzekerd
 
Voor alle bestellingen die wij verzenden, moet u tekenen voor ontvangst. Wij betalen een extra bedrag ter verzekering van uw bestelling hetgeen de vervoerder verplicht om uitsluitend te leveren indien u tekent voor ontvangst. Deze extra zekerheid dient als extra beveiliging voor de waarborg van uw bestelling.


Levertijd indicatie
 
Het grootste deel van onze producten hebben wij op voorraad en worden binnen drie werkdagen bij u afgeleverd.
Als een product op dit moment niet op voorraad is, proberen wij altijd een zo exact mogelijke schatting te maken van de levertijd.
Omdat wij hierbij afhankelijk zijn van leveranciers, kan deze indicatie verschillen.


Notificaties per e-mail 
Omdat wij begrijpen dat het voor u belangrijk is om te weten wanneer uw bestelling daadwerkelijk verzonden is, houden wij u hiervan op de hoogte via e-mail. Als u van ons een notificatie ontvangt dat uw bestelling is verzonden, dan kunt u er doorgaans vanuit gaan dat TNT Post uw bestelling de volgende dag aflevert.
De notificaties per e-mail ontvangt u automatisch.

 Uw bestelling online volgen 

Omdat wij uw bestelling via PostNL versturen, ontvangt u automatisch per e-mail een unieke code voor uw verzending, waarmee u uw bestelling te allen tijde kunt volgen (Track en Trace). 
Op deze manier weet u precies wanneer u uw bestelling bij u thuis, op uw werk, of bij een afhaalpunt kunt verwachten. PostNL heeft een special website om uw pakket te volgen; mijnpakket hier kunt u uw pakket volgen, indien u niet thuis was op het moment van bezorging kunt u hier uw niet thuis code invullen en een ander adres op afhaallocatie opgeven.


Alternatief bezorgadres
 
Als u van te voren weet niet in staat te zijn om uw bestelling thuis aan te nemen, kunt u ook een alternatief bezorgadres bij ons achterlaten. Vul uw alternatieve adres in bij het veld “afleveradres” tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling op het door u gewenste adres afgeleverd wordt.
Tevens is het ook mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt.